Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje
Warszawa, 28 luty 2011 roku
Informacja prasowa
TOP COLOURS 2011 - Nowe Trendy w Barwach Natury
Światowe trendy kolorystyczne w polskich domach
Życie w zgodzie z Naturą to marzenie wielu z nas. Za sprawą Śnieżka Barwy Natury to marzenie spełnia się. Na co dzień zanurzamy się w naturalne barwy i odcienie, nasze mieszkania wypełnia spokój, ukojenie, radość. Nasze mieszkania bywają odzwierciedleniem naturalnego świata. Jednak podobnie jak Natura zmienia się wraz z porami roku, taki my mamy prawo marzyć o zmianach wokół siebie. Jeśli więc pragniesz odmiany w mieszkaniu – zacznij od pomalowania ścian na nowo! Pamiętaj tylko o odpowiednim doborze kolorów, które będą pasowały do siebie, do Ciebie i do Twojego domu.
W nowym sezonie FFiL Śnieżka przygotowała dla swoich klientów cztery nowe trendy kolorystyczne na rok 2011. „Safety Life” – dla ceniących spokój, „Going back” – dla tych kochających klasykę, „Be young” – dla młodych duchem i „Light & Easy” – dla marzycieli. Dzięki tym zestawieniom możesz dokładnie odwzorować zaprojektowany wcześniej zestaw barw lub zmodyfikować go według swojego gustu. Skorzystaj z naszych rad, doświadczenia i poczucia stylu. Pozwól, aby nasze kolory odmieniły Twoje wnętrze.
Nowe, oryginalne zestawienia Śnieżka Barwy Natury Top Colours 2011 to wspaniałe narzędzie, dzięki któremu odmienimy nasze domy i mieszkania nie ryzykując popełnienia błędu w doborze kolorów. Każdy zestaw zawiera dokładny opis dobranych kolorów i odcieni oraz sposób ich zestawiania ze sobą. Dowiadujemy się, do czego dany kolor pasuje, jakie powierzchnię możemy nim pokrywać, jakie wzory dekoracji oraz dodatki dopełnią stylową kompozycję. Dzięki uwagom i wskazówkom, czego dany kolor nie lubi, czego musimy unikać z pewnością unikniemy błędów aranżacyjnych. Fachowe i rzeczowe porady sprawią, że dobór odpowiednich barw i dekoracji stanie się przyjemnością nieobarczoną ryzykiem. Dzięki Barwom Natury łatwo połączyć własne pasje i kreatywność z wartościowymi podpowiedziami profesjonalistów.
Poczuj się bezpiecznie
Zestaw „Safety Life” to kolory, które sprawią, że poczujesz się bezpiecznie. Ich znakomicie dobrana tonacja wyklucza błędy w doborze kolorów.
Podstawą są wszystkie odcienie beżu: piaskowy, kremowy, perłowy. Barwy te, jednoznacznie kojarzą się
z naturą, plażą, łanami zboża, czyli ze wszystkim, co tak dobrze znamy. Nic dziwnego, że w otoczeniu takich barw czujemy się bezpiecznie. Te kolory mają też inną zaletę – zaadaptowane do domu nigdy się nie nudzą. Dlatego beże, co sezon pojawiają się w ścisłej czołówce trendów kolorystycznych. Do gamy beżów dołącza
w tym sezonie brąz, przywołujący na myśl drzewa, jesienne pola... Wciąż pozostajemy w bezpiecznym otoczeniu, które przynosi spokój i relaks.
W serii „Safety Life” przedstawiamy następujące barwy: delikatne „Łany pszenicy”, urokliwy „Słoneczny poranek”, stonowany „Kwiat pustyni”, eleganckie „Zamki na piasku” oraz żywe „Złote kłosy”.
Spójrz wstecz: „Going Back” to sentymentalne spojrzenie w przeszłość. Odkrywamy nieprzemijające piękno klasycznych kolorów.
A teraz stawiamy na kolor! Dom ma być barwny, co nie znaczy jaskrawy i krzykliwy. Wręcz przeciwnie!
W tym trendzie kolory powinny być zgaszone. Wszystkie jakby lekko spłowiałe, z domieszką szarości. Wspomnienie sprzed lat. Wracamy do tak lubianych lat 50, 60, 70. Czerpiemy z nich to, co najlepsze. Odkrywamy klasyczne zestawienia brązów i błękitów, zgniłych zieleni i ochry. Te połączenia, mimo iż nieco zapomniane, nigdy się nie starzeją. Podobnie jak klasyczne meble. Wnętrza utrzymane w takim stylu są przytulne i niepowtarzalne, bo każdy może odszukać w przeszłości inne historie. Kolory ścian mają podkreślić tę indywidualność. Muszą być zdecydowane, ale nie powinny wychodzić na pierwszy plan.
W zestawie „Going back” prezentujemy następujące kolory: świeży „Wiosenny deszczyk”, ciepły „Pachnący cynamon”, orzeźwiający „Wiatr południa”, głębokie „Miodowe lato” oraz wysublimowane „Stalowe magnolie”
Zaryzykuj, to się opłaca
„Be young” to mocny akcent. Kolorowe wnętrze zelektryzuje nasze życie.
To trend dla młodych duchem. Dla tych, którzy lubią eksperymenty. Nie wymaga odwagi, wymaga tylko otwartości na zmiany. Żywe kolory, mocne nasycone barwy: czerwień, zieleń, fiolet... Nie trzeba od razu malować całego mieszkania, na początek wystarczy jedna ściana. Tłem jest biel lekko złamana jednym
z wybranych żywych kolorów. To wystarczy, żeby wnętrze stało się elektryzujące. Dodajemy meble proste, nowoczesne, bez dekoracyjnych detali i finezyjnych ozdób. Tu najważniejszą rolę gra kolor. Meble i dodatki muszą pogodzić się z tym, że stanowią tło.
Zestaw „Be young” to wspaniałe, mocne kolory: intensywna „Zielona herbata”, przejrzysty „Górski krokus”, mieniący się „Bukiet róż”, lekki „Letni poranek” oraz oryginalny „Rajski ptak”
Bądź romantykiem
Modny zestaw „Light & Easy” kojarzy nam się z subtelnością, zmysłowością. To romantyzm
w nowoczesnym wydaniu.
Pudrowy róż już drugi rok rządzi na wybiegach. Wszedł także przebojem do wnętrz. W tym sezonie dołączają do niego kolejne lekkie i delikatne kolory: pudrowy fiolet, blady błękit, miętowa zieleń.
A wszystko na tle bieli. Jednym słowem pastelowo. Te jasne i neutralne odcienie są nie tylko romantyczne. Są także bardzo praktyczne - optycznie powiększają i rozjaśnią przestrzeń. Wnętrza, zwłaszcza te niewielkie, stają się jasne i przestronne. Żeby jeszcze podkreślić wrażenie lekkości meble powinny być delikatne,
o opływowej linii, najlepiej białe. Koniecznie na nóżkach, bo to one sprawiają, że nawet masywne bryły „unoszą się” nad podłogą. A podłoga? Także malowana. Kolejna, obok ścian, duża, gładka i pastelowa powierzchnia.
W zestawie „Ligh & Easy” spotkały się następujące wyjątkowe barwy: zmysłowa „różana altanka”, pachnące „jesienne wrzosowisko”, delikatna „lilia wodna”, skromna „błękitna laguna” oraz subtelny „kwiat Lawendy”.
O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce.
Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W roku 2009 Śnieżka utrzymała dobrą dynamikę sprzedaży i osiągnęła dobre wyniki finansowe. Przychody netto ze sprzedaży Grupy ukształtowały się na poziomie 526,2 mln zł, zysk na działalności operacyjnej wyniósł 61,5 mln zł, zaś zysk netto 42,5 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 16%. Przychody netto ze sprzedaży Spółki matki wzrosły w porównaniu do roku 2008 o 3,2%mi ukształtowały się na poziomie 411,9 mln zł, zysk operacyjny wyniósł 41,3 mln zł, zaś zysk netto 36,8 mln zł. Zadowalające są również rezultaty działalności zagraniczne. Największą dynamikę Śnieżka odnotowała w sprzedaży na rynku białoruskim, wyniosła ona blisko 112%.
W 2009 roku Śnieżka konsekwentnie realizowała strategię marketingową, której ważnym elementem jest ciągłe udoskonalanie oferty. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak TeflonÒ surface protektor czy nanotechnologia, pozwala Spółce oferować produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do zwiększania ich konkurencyjności.
Co roku Śnieżka zyskuje uznanie jako firma realizująca konsekwentnie swoją strategię rozwoju, utrzymując pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce. Na dowód tego Śnieżka została uhonorowana wieloma nagrodami, m. in. PremiumBrand 2010, „Duża Perła Polskiej Gospodarki”, znak „Wizytówka Polski 2010”, a prezes Śnieżki Piotr Mikrut został uhonorowany tytułem Ernst
& Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. kontynuuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat
w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych. Zostało za to uhonorowana zwycięstwem w prestiżowym konkursie „Mocni Wizerunkiem 2010”, w którym otrzymała dwie główne nagrody: za program „Kolorowe Boiska” oraz całokształt działalności społecznej.
Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.