Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje
Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich takich jak: Jas Fbg, Rohling Suus, DPD. Dostawy realizujemy na paletach lub półpaletach w zależności od wagi i wielkości towaru.
Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. Dostawy zamówionego towaru odbywają się w godzinach pracy kurierów, czyli między
godziną 8 a 16 wyłącznie w dni robocze. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą. Nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę!
Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie towaru.
Kurier może pobrać kwotę maksymalnie 8 000 zł.
Ważne! Przy odbiorze zamówienia należy sprawdzić jego stan.
Kurier w momencie dostarczenia towaru jest w stanie określić czy wjazd na posesję nie spowoduje szkód związanych z ciężarem i gabarytami samochodu, dlatego też nie jest on czasem w stanie podjechać
w konkretne miejsce. Wyładowuje towar w miejscu, gdzie ma taką możliwość i np. auto nie ugrzęźnie
w błocie lub śniegu.
Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, ma jedynie obowiązek rozładować towar z samochodu najbliżej wskazanego miejsca dostawy (domu jednorodzinnego, budynku wielorodzinnego, siedziby firmy)!
|
W przypadku pojedynczych paczek prosimy o sprawdzenie towaru |
|
W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy: A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy. |
Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony będziemy zmuszeni oddalać wszelkie reklamacje. |
Jeśli stan towaru nie budzi zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i uregulować płatność, jeśli wybrali Państwo za pobraniem.
Jeśli wygląd zewnętrzny przesyłki wzbudza zastrzeżenia, należy napisać protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie.
Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.
Jeśli towar wzbudziła Państwa zastrzeżenia po odjeździe kuriera to bardzo prosimy o kontakt na adres: reklamacje@dekordia.pl tytułem "Zgłoszenie reklamacji najpóźniej w ciągu 24 godzin".
Prosimy wysłać do nas wiadomość (wraz z załącznikami) za pomocą FORMULARZA REKLAMACJI.
Więcej informacji o reklamacjach znajduje się tutaj.