Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje
Aby ułatwić Ci zrobienie zakupów w naszym sklepie, przedstawiamy poniżej po kolei kroki, jakie trzeba zrobić, żeby pozytywnie zakończyć zakupy. Jeśli masz jakieś wątpliwości, zawsze możesz się skontaktować
z naszymi konsultantami sprzedaży, którzy chętnie odpowiedzą na pytania.
1. Płytki, panele, ceramikę, kamienie dekoracyjne, czy każde inne towary z naszej oferty możesz znaleźć poprzez wyszukiwarkę (prawy, górny róg) lub korzystając z menu: Sprzedajemy - Produkty.
2. Z menu rozwijanego dostępnego przy produkcie wybieramy, lub wpisujemy ręcznie, interesującą nas ilość oraz klikamy ikonę koszyka:
3. W oknie, które wyskoczy klikamy "Dodaj do koszyka" - wybrana ilość znajdzie się w Twoim koszyku:
4. Teraz możesz przejść do koszyka bądź kontynuować zakupy i dodawać kolejne towary. My chcemy wyświetlić nasz koszyk:
5. Wyświetlił się nasz koszyk. Sprawdzamy, czy wszystko jest poprawnie - produkt, ilość - i chcąc zapłacić
za produkt klikamy "Do kasy":
6. Zakupy możemy zrobić dwojako: zakładając konto na naszej stronie bądź kontynuując bez rejestracji.
My zakładamy konto czyli klikamy "Nie masz konta? Zarejestruj się", wpisujemy wszystkie wymagane dane
i klikamy "Zarejestruj się". Na podanego przy rejestracji maila przyjdzie wiadomość z linkiem aktywującym konto w który musimy kliknąć. Potem możemy się już zalogować na stronie sklepu:
7. Po zalogowaniu zobaczymy ekran z pięcioma krokami koszyka. Pierwszy - Transport: mówi nam,
jaka jest kwota dostawy zamówienia i waga. Aby przejść dalej klikamy "Następny krok":
8. Drugi krok - Dane do faktury: podajemy dane, jakie mają się znaleźć na naszej fakturze. Jeśli chcemy,
aby przyszła do nas na adres mailowy zaznaczamy checkbox widoczny pod miejscem na dane:
9. Trzeci krok - Adres wysyłki: jeśli jest taki sam, jak adres na fakturze zaznaczamy checkbox "Taki sam
jak w danych do faktury". Jeśli jest inny - podajemy go wpisując w okienka po prawej stronie:
10. Czwarty krok - Płatność: do wyboru mamy cztery formy: zapłata na konto, płatności elektroniczne PayU, płatność za pobraniem (przy kurierze) oraz płatność ratalna. Najszybszym sposobem płatności a tym samym wysyłki towaru jest zapłata poprzez PayU. My wybierzemy standardowy przelew, który nie generuje dla nas dodatkowych kosztów:
|
11. Piąty krok - Finalizacja: czyli potwierdzenie zamówienia – sprawdzamy czy wszystkie dane są poprawne. Tutaj możecie dodać swoje uwagi (np. proponowany czas dostawy). W części „Informacje na temat dostawy” konieczne jest zapoznanie się z trzema punktami oraz zaznaczenie checkboxów przy (co najmniej) drugim
i trzecim. Następnie klikamy "Zamawiam":
12. Po zamówieniu wyświetli nam się potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z jego numerem.
Gotowe! Teraz czekamy już tylko na wiadomości o wysyłce i dostawę naszego zamówienia!