Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
Mają Państwo pełne prawo do zgłaszania reklamacji na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są także pełną gwarancją producentów.
Tutaj dowiedzą się Państwo jak postępować przy odbiorze towaru doręczonego przez kuriera.
Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na adres reklamacje@dekordia.pl. |
|
W e-mailu reklamacyjnym należy przesłać: skan listu przewozowego, skan protokołu szkody, zdjęcia uszkodzonego towaru i uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Bardzo ważne, żeby napisać jakie są Państwa oczekiwania wobec reklamacji: wymiana towaru, czy też zwrot pieniędzy za uszkodzony towar. |
|
Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, w terminie do 7 dni od daty dostawy. |
Proszę pamiętać, że ze względu na specyfikę produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza bądź ciemniejsza).
Ze względu na te różnice i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.