Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty

Dekordia sklep internetowy

czynny: pon. - pt.: 8-17, sob.: 8-14
Infolinia: 801 011 837, tel.: 603 377 606

info@dekordia.pl

Linia zajęta? Nie trać czasu, zostaw nam swój numer, a my oddzwonimy. Zostaw numer

WAŻNE INFORMACJE!

Z uwagi na dużą ilość zleceń, mogą nastąpić opóźnienia
w realizacji zamówień
dotyczących płytek polskich producentów. Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy!

 

Reklamacje

Mają Państwo pełne prawo do zgłaszania reklamacji na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są także pełną gwarancją producentów.
Tutaj dowiedzą się Państwo jak postępować przy odbiorze towaru doręczonego przez kuriera.

Postępowanie reklamacyjne

Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na adres info@dekordia.pl.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny.

W e-mailu reklamacyjnym należy przesłać: skan listu przewozowego, skan protokołu szkody, zdjęcia uszkodzonego towaru i uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Bardzo ważne, żeby napisać jakie są Państwa oczekiwania wobec reklamacji: wymiana towaru, czy też zwrot pieniędzy za uszkodzony towar.

UWAGA: Wszelkie uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odebrania przesyłki.

Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, w terminie do 7 dni od daty dostawy.

Zwrot towaru

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Proszę pamiętać, że ze względu na specyfikę produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza bądź ciemniejsza)
ze względu na te różnice i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.