Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje
Warszawa, 08.08.2011 roku
Informacja prasowa
Śnieżka w DOMU MODELOWYM w Jankach
Produkty i technologie FFiL ŚNIEŻKA, uznane za najlepsze na rynku, zostały wykorzystane do budowy
w Parku Handlowym Janki k. Warszawy.
Akcja edukacyjna DOM MODELOWY, skierowana jest głównie do indywidualnych inwestorów planujących budowę bądź będących już w jej trakcie. Oficjalnymi partnerami zostali najbardziej cenieni i solidni producenci materiałów budowlanych oraz wnętrzarskich, w gronie których znalazła się ŚNIEŻKA ze swoją gamą produktów.
ŚNIEŻKA, jako jeden z kluczowych partnerów budowy DOMU MODELOWEGO potwierdziła solidność swoich produktów wykorzystywanych podczas akcji. We wnętrzach wykorzystane zostały:
- akrylowa farba podkładowa MAGNAT STYLE, wyrównującą chłonność i wzmacniającą podłoże,
- struktura dekoracyjna MAGNAT STYLE Beton, do uzyskania nowoczesnego, surowego efektu wykończenia wnętrza,
- lateksowa farba gruntująca do wnętrz MAGNAT o doskonałych właściwościach kryjących i wypełniających,
- jednowarstwowa Emulsja Lateksowa do Wnętrz MAGNAT, która charakteryzuje się podwyższoną odpornością na wielokrotne zmywanie, wyjątkową trwałością koloru i przyczepnością do podłoża.
Architekt wybrał kilka niezwykłych kolorów farby MAGNAT: Białe powierzchnie wykończono wysokiej jakości farbą lateksową ŚNIEŻKA MAX zawierającą Teflon® surface protector, i dzięki temu składnikowi charakteryzującą się wysoką trwałością bieli, nawet po wielu latach.
Na zewnątrz DOMU MODELOWEGO również wykorzystano produkty FFiL ŚNIEŻKA. Tym razem produkty z rodziny VIDARON – Impregnat Ochronno-Dekoracyjny oraz Lakierobejcę Ochronno-Dekoracyjną. Produkty trwale ochronią i dekorują materiałów drewniane i drewnopodobne.
Podczas akcji produkty ŚNIEŻKI po raz kolejny udowodniły swoją wyjątkową trwałość i solidność wykonania, o czym świadczy sam DOM MODELOWY. Po zakończeniu budowy został on udostępniony zwiedzającym, którzy chcą poznać tajniki budownictwa oraz poznać osobiście technologie i rozwiązania produktowe partnerów budowy.
O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce.
Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W roku 2009 Śnieżka utrzymała dobrą dynamikę sprzedaży i osiągnęła dobre wyniki finansowe. Przychody netto ze sprzedaży Grupy ukształtowały się na poziomie 526,2 mln zł, zysk na działalności operacyjnej wyniósł 61,5 mln zł, zaś zysk netto 42,5 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 16%. Przychody netto ze sprzedaży Spółki matki wzrosły w porównaniu do roku 2008 o 3,2%mi ukształtowały się na poziomie 411,9 mln zł, zysk operacyjny wyniósł 41,3 mln zł, zaś zysk netto 36,8 mln zł. Zadowalające są również rezultaty działalności zagraniczne. Największą dynamikę Śnieżka odnotowała w sprzedaży na rynku białoruskim, wyniosła ona blisko 112%.
W 2009 roku Śnieżka konsekwentnie realizowała strategię marketingową, której ważnym elementem jest ciągłe udoskonalanie oferty. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak Teflon® surface protektor czy nanotechnologia, pozwala Spółce oferować produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do zwiększania ich konkurencyjności.
Co roku Śnieżka zyskuje uznanie jako firma realizująca konsekwentnie swoją strategię rozwoju, utrzymując pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce. Na dowód tego Śnieżka została uhonorowana wieloma nagrodami, m. in. PremiumBrand 2010, „Duża Perła Polskiej Gospodarki”, znak „Wizytówka Polski 2010”, a prezes Śnieżki Piotr Mikrut został uhonorowany tytułem Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. kontynuuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych. Zostało za to uhonorowana zwycięstwem
w prestiżowym konkursie „Mocni Wizerunkiem 2010”, w którym otrzymała dwie główne nagrody: za program „Kolorowe Boiska” oraz całokształt działalności społecznej.
Więcej o firmie pod adresem: www.sniezka.com.
2011-09-10 09:57:21
domek i jego wnętrze jest bardzo imponujacy. fajne jasne ortaz przestronne wnętrza. fajnie się prezentuje.