kody rabatowe Dunin

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach: 

pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00  

 email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje

Nowy numer "Dekoratorium"

Warszawa, 30 czerwca 2011 roku

 

Informacja prasowa


NOWY NUMER „DEKORATORIUM”

Lato to wyjątkowa pora roku pełna kolorów, życia i energii. Taki też jest nowy, letni numer magazynu „Dekoratorium”, który pomoże nam w znalezieniu natchnienia oraz inspirujących pomysłów na nadanie naszemu mieszkaniu odpowiedniego wyglądu i charakteru.

W najnowszym numerze odkryjemy tajemnice pochodzenia nowej, wiodącej w tym sezonie palety barw, będziemy mieli okazję poznać kolory Hiszpanii oraz dowiedzieć się jakimi barwami flagowymi odznaczają się najróżniejsze marki samochodów. Ponadto w numerze znajdą się wyjątkowe aranżacje, oryginalne dodatki,
a także informacje o sposobach aranżacji miejsca do grillowania oraz o najodpowiedniejszych kolorach do pokojów dziecięcych. To i całe mnóstwo innych letnich inspiracji znajdzie się w nowym gorącym wydaniu „Dekoratorium”.

Dodatkowo w magazynie ciekawe felietony, fascynujące artykuły, praktyczne porady oraz konkursy.
Z "Dekoratorium” otrzymamy potężną dawkę inspirujących propozycji i rozwiązań, dzięki którym wasze mieszkanie nabierze stylu i życia, tym samym wprowadzając was w doskonałe samopoczucie i wakacyjny nastrój.

DEKORATORIUMO firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W roku 2010 Śnieżka utrzymała dobrą dynamikę sprzedaży i osiągnęła satysfakcjonujące wyniki finansowe. Przychody netto ze sprzedaży Grupy ukształtowały się na poziomie 531,7 mln zł, co oznacza dynamikę na poziomie 101%. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 62,3 mln zł, zaś zysk netto 48,2 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 13%. Przychody netto ze sprzedaży Spółki matki ukształtowały się na poziomie 413,0 mln zł, zysk operacyjny wyniósł 42,8 mln zł, co
w porównaniu z analogicznym okresem roku biegłego oznacza dynamikę 103,6% (w 2009 roku zysk operacyjny wyniósł 41,3 mln. zł. Zysk netto Spółki dominującej wyniósł 35,9 mln zł. Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej Śnieżka osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Szczególnie końcówka roku przyniosła satysfakcjonujące efekty przyjętej wcześniej strategii rozwoju firmy. W czwartym kwartale 2010 roku przychody ze sprzedaży Grupy wrosły o 15% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku i osiągnęły poziom 90,7 mln. zł. Zadowalające były również rezultaty działalności zagranicznej, na dwóch najważniejszych rynkach tj. rynku ukraińskim, gdzie odnotowano wzrost sprzedaży o 1.8%, oraz białoruskim, gdzie odnotowano wzrost sprzedaży o 8,6% w stosunku do roku 2009. W 2010 roku Śnieżka konsekwentnie realizowała strategię marketingową, której ważnym elementem jest ciągłe udoskonalanie oferty. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak TeflonÒ surface protektor czy nanotechnologia, pozwala Spółce oferować produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do zwiększania ich konkurencyjności.
Co  roku Śnieżka zyskuje uznanie jako firma realizująca konsekwentnie swoją strategię rozwoju, utrzymując pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce. Na dowód tego Śnieżka została uhonorowana wieloma nagrodami, m. in. PremiumBrand 2011,  „Duża Perła Polskiej Gospodarki”, znak „Wizytówka Polski 2010”, a prezes Śnieżki Piotr Mikrut został uhonorowany tytułem Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. kontynuuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest  popularyzowanie wśród uczniów  – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych. Zostało za to uhonorowana zwycięstwem w prestiżowym konkursie „Mocni Wizerunkiem 2010”, w którym otrzymała dwie główne nagrody: za program „Kolorowe Boiska” oraz całokształt działalności społecznej.

Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.pl.

Komentarze