Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
email: info@dekordia.pl
nowości / ważne informacje
Warszawa, 8 listopada 2011 roku
Informacja prasowa
DEKORATORIUM NAGRODZONE NA GALI PEARL AWARDS 2011
Dekoratorium podwójnym laureatem Gali Pearl Awards 2011
7 listopada w Nowym Jorku już po raz siódmy odbyła się gala rozdania nagród Pearls Awards, przyznawanych przez Custom Content Council. „Dekoratorium” - wnętrzarski magazyn Śnieżki, który zadebiutował na rynku wydawniczym w kwietniu tego roku, otrzymał Brązowe Perły w aż dwóch kategoriach.
Pierwsza z nagród została przyznana „Dekoratorium” w kategorii „najlepszy nowy magazyn na świecie” – „Best New Magazine” (tym samym jest to 3. najlepszy magazyn na świecie), druga natomiast za typografię –
w kategorii „Best Use of Typography”. Stworzenie magazynu Dekoratorium Śnieżka powierzyła agencji Novimedia Content Publishing. Ta współpraca zaowocowała aż dwoma światowymi nagrodami dla czasopisma już w pierwszym roku współpracy.
Konkurs Pearls Awards został stworzony, aby uhonorować dążenie do doskonałości i rosnący sukces branży custom publishing, czyli wydawnictw marketingowo wspierających sprzedaż. Nagroda jest przyznawana publikacjom zarówno dużych, jak i małych firm z różnych sektorów gospodarki - ukazującym się w formie newslettera, magazynów papierowych i internetowych. W konkursie biorą udział marki z całego świata,
a ponad 600 zgłoszeń, wysłanych w jego tegorocznej edycji, obrazuje znaczenie tego wydarzenia na ogólnoświatowym rynku marketingowo-wydawniczym.
- Bardzo cieszymy się z aż dwóch otrzymanych nagród. Nasza satysfakcja jest tym większa, że ukazujące się od kliku miesięcy Dekoratorium, pomimo, że dopiero debiutuje na rynku custom publishing, już zostało uznane przez światowe gremium i wybrane spośród aż 600 zgłoszonych publikacji – mówi Monika Żyradzka, kierująca publikacją.
Otrzymane nagrody dowodzą, że wydawca Dekoratorium - FFiL Śnieżka, podążając za światowymi trendami, wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązania, zarówno produktowe jak i wizerunkowe.
Ukazujący się od kwietnia 2011 r. magazyn prezentuje zagadnienia z zakresu aranżacji wnętrz, przedstawia oryginalne wnętrzarskie inspiracje i pomysły. Ponadto można w nim znaleźć mnóstwo ciekawostek ze świata sztuki, mody i psychologii koloru, które pomagają w przekształcaniu mieszkania w przytulne, eleganckie i inspirujące miejsce.
O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce.Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W roku 2009 Śnieżka utrzymała dobrą dynamikę sprzedaży i osiągnęła satysfakcjonujące wyniki finansowe. Przychody netto ze sprzedaży Grupy ukształtowały się na poziomie 526,2 mln zł, zysk na działalności operacyjnej wyniósł 61,5 mln zł, zaś zysk netto 42,5 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 16%.
Śnieżka konsekwentnie realizuje strategię marketingową, której ważnym elementem jest ciągłe udoskonalanie oferty. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak TeflonÒ surface protektor czy nanotechnologia, pozwala Spółce oferować produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do zwiększania ich konkurencyjności. W portfolio Śnieżki znajduje się między innymi marka Magnat, systematycznie wzmacniana i uzupełniana kolorami inspirowanymi najnowszymi trendami w światowym wzornictwie, doceniana przez zwolenników oryginalnego designu.Co roku Śnieżka zyskuje uznanie, jako firma realizująca skutecznie swoją strategię rozwoju, utrzymując pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce. Na dowód tego Śnieżka została uhonorowana wieloma nagrodami, m. in. PremiumBrand 2010, „Duża Perła Polskiej Gospodarki”, znak „Wizytówka Polski 2010”, a prezes Śnieżki Piotr Mikrut został uhonorowany tytułem Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest firmą aktywnie działającą w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów idei sportowych. Zostało za to uhonorowana zwycięstwem w prestiżowym konkursie „Mocni Wizerunkiem 2010”, w którym otrzymała dwie główne nagrody: za program „Kolorowe Boiska” oraz całokształt działalności społecznej.
Więcej o firmie pod adresem: www.sniezka.pl.