Zostaw swój numer* a nasi konsultanci oddzwonią do Ciebie w pierwszej kolejności.

Pamiętaj, że pracujemy:
poniedziałek - piątek: od 8 do 17
sobota: od 8 do 14

* oddzwaniamy tylko na numery zarejestrowane w Polsce



imię i nazwisko*
numer telefonu*
temat rozmowy*

      

Doręczenie towaru

Zasady postępowania przy odbiorze paczki od kuriera

Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich takich jak: Jas Fbg, Rohling Suus, DPD.
Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. Dostawy zamówionego towaru odbywają się w godzinach pracy kurierów, czyli między godziną 8 a 16. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą.

Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.

Ważne! Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.

Kurier w momencie dostarczenia towaru jest w stanie określić czy wjazd na posesję nie spowoduje szkód związanych z ciężarem i gabarytami samochodu, dlatego też nie jest on czasem w stanie podjechać w konkretne miejsce. Wyładowuje towar w miejscu, gdzie ma taką mozliwość i np. auto nie ugrzęźnie w błocie lub śniegu. 

Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru, ma jedynie obowiązek rozładować towar z samochodu!


Płytki

 

W przypadku pojedynczych paczek (wysłanych przez DPD) prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, wpisanie ewentualnych nieprawidłowości w liście przewozowym lub w protokole szkody, razem z podpisem kuriera.

 

 

 

 

 

W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy:

- paleta nie jest uszkodzona (zwłaszcza, czy nie jest przekrzywiona lub rozbita),
- opakowanie (opakowania) nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub silnie zamoczone,
- taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane,
- dostawa jest kompletna (nie chodzi o sprawdzenie każdej płytki, tylko o policzenie kartonów).

A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.

 

Ceramika (biały montaż)

Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, Sklep będzie zmuszony oddalać wszelkie reklamacje.

 

Jeśli stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i uregulować płatność, jeśli wybrali Państwo za pobraniem.

Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza zastrzeżenia, należy napisać protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie. Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.

 

Po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Państwa zastrzeżenia po odjeździe kuriera to bardzo prosimy o kontakt  na adres: info@dekordia.pl tytułem "Zgłoszenie reklamacji najpóźniej w ciągu 24 godzin".

Prosimy wysłać do nas wiadomość (wraz z załącznikami) za pomocą FORMULARZA REKLAMACJI.

Więcej informacji o reklamacjach znajduje się tutaj.


Szybki kontakt

SKLEP INTERNETOWY

pon. - pt.: 8-17
soboty: 8-14

 

infolinia: 801 011 837

tel.: 81 471 43 16

Linia zajęta?
Nie trać czasu,
zostaw nam swój numer,
a my oddzwonimy.

 

SALON STACJONARNY

pon. - pt.: 10-18
soboty: 8-14

tel.: 81 745 25 34

Sposoby płatności

 

Kupując w naszym sklepie, masz do dyspozycji największą gamę sposobów płatności:

- wpłata na konto firmowe,
- płatności elektroniczne,
- pobranie kurierskie,
- raty Santander

Czytaj calosc

Płytki jak drewno


Podobają Ci się płytki imitujące drewno? Zobacz przegląd wszystkich kolekcji dostepnych w naszym sklepie.

Czytaj calosc