kody rabatowe New Trendy

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje w godzinach:
pn. - pt.: 8:00-17:00, sob.: 8:00 - 14:00
29.03(piątek) 8:00-15:00
30.03(sobota) nieczynne
tel.: 603 377 606 / 81 440 53 75
nowości / ważne informacje

Dekordia sklepem certyfikowanym

Dekordia.pl dostała najwyższy certyfikat jakości przyznawany najlepszym i najbardziej zaufanym sklepom internetowym. Sklepy oznaczone znakiem jakości Q podlegają stałemu monitoringowi:

 

  • przez Zespół Opineo, który sprawdza czy sklep spełnia prawne aspekty funkcjonowania i sprzedaży przez Internet (kryteria dostępne poniżej),
  • przez Klientów, którzy przyznają sklepowi punktacje. Nagły spadek ogólnej punktacji lub punktacja ogólna poniżej 8,8 pkt powoduje natychmiastową reakcję Opineo i możliwe wyłączenie certyfikacji.

Każdy sklep oznaczony znakiem jakości Q jest weryfikowany pod kątem poniższych kryteriów:

    1. Kompletne dane podmiotu prowadzącego sklep: adres siedziby, NIP, REGON, KRS, telefon kontaktowy do sklepu.
    2. Podany koszt dostawy produktu: w przejrzysty sposób informowanie Klientów o kosztach dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep.
    3. Podany termin dostawy produktu: w przejrzysty sposób informowanie Klientów o terminie dostawy każdego produktu oferowanego przez sklep. Jeśli informacja o terminie dostawy nie jest podana na stronie z produktem to w regulaminie sklepu należy poinformować, że zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271), dotrze do Klienta najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.
    4. Opis trybu postępowania reklamacyjnego:
      • w przejrzysty sposób informowanie Klientów o trybie postępowania w przypadku zgłoszeń reklamacyjnych,
      • udostępnienie Klientom formularza dostępnego na stronie sklepu, zgłoszenia przyjmowane przez e-mail, tradycyjną pocztę, infolinię itp.
    5. Zapłata za produkt:
      • udostępnienie Klientom kilku rodzajów form płatności (przy odbiorze, przelewem, e-płatności itp.),
      • zaniechanie praktyk niezgodnych z prawem dotyczących żądania zapłaty przed wysyłką towaru do Klienta.
    6. Informacja o prawie zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu: w przejrzysty sposób informowanie Klienta o przysługującym mu prawie do zwrotu towaru w ciągu dziesięciu dni bez podawania jakichkolwiek przyczyn. Dziesięć dni liczy się od odbioru towaru, a żeby zachować ten termin, wystarczy by w tym czasie Klient przesłał oświadczenie na piśmie. Sam zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni. Umowa uważana jest wtedy za niezawartą, a sklep ma obowiązek zwrócić pieniądze (klient ponosi jedynie koszty przesyłki pocztowej). Towar powinien być zwracany w stanie niezmienionym.
    7. Polska instrukcja dotycząca każdego produktu: każdorazowe dołączanie instrukcji w polskiej wersji językowej.
    8. Polityka prywatności i bezpieczeństwo: informacja czy i w jaki sposób sklep będzie wykorzystywał dane osobowe Klientów. Opis zasad i bezpieczeństwa przeprowadzania e-płatności.
    9. Liczba opinii w niezależnym serwisie Opineo:
      • certyfikacji podlegają sklepy, które aktywnie współpracują z Opineo przez okres dłuższy niż 3 miesiące,
      • certyfikacji podlegają sklepy, które są uczestnikami Programu Słucham swoich Klientów i w 100% poddają się ocenie i opiniom swoich Klientów,
      • średnia liczba opinii zamieszczonych przez Klientów sklepu w ostatnich 60 dniach musi być większa niż 30.
    10. Średnia punktacja przyznawana sklepowi przez Klientów.
    11. Ogólna punktacja sklepu musi być wyższa niż 8.79 pkt.
    12. Średnia punktacja sklepu z ostatnich 60 dni musi być wyższa niż 8.49 pkt.

Komentarze